wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Ręczniki » Ręczniki hotelowe

Ręczniki hotelowe

Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Tylko promocje
Brak produktów ...

Ręczniki hoteloweHotelowe reczniki


Ręczniki hotelowe stają się coraz powszechniejszym elementem wyposażenia obiektów. Warto jednak zadbać nie tylko o ich wysoką jakość, ale również o to, by kojarzyły się klientowi z daną marką.

 

Czy warto wyposażać pokój hotelowy w ręczniki?

 

Umieszczenie w pokoju hotelowym ręczników stopniowo staje się standardem. Warto jednak zadbać o ich odpowiednią jakość — by wywoływać pozytywne skojarzenia u klientów. Ogromną popularnością cieszą się ręczniki hotelowe białe, które wielu osobom kojarzą się z filmowymi scenami. Dodatkową, ogromną zaletą bezbarwnych ręczników jest właśnie brak koloru: dzięki temu można mieć pewność, że akcesorium nie wypłowieje.

 

Ręcznik hotelowy — jak go wybrać?

 

Można postawić na przykład na ręczniki hotelowe z logo. To rozwiązanie, które pozwoli gościom hotelowym lepiej zapamiętać nazwę hotelu, a co niektórych... powstrzyma przed przypadkowym zabraniem ręcznika do domu.


Hotelowe ręczniki powinny dobrze chłonąć wodę oraz oferować dużą wytrzymałość na częste pranie. Dzięki temu posłużą dłużej, tym samym zmniejszając całkowity koszt zakupu w przeliczeniu na czas.

 

Kolory ręczników

 

Zdecydowanie najpopularniejsze są białe ręczniki hotelowe, które pasują do każdej łazienki w budynku, bez względu na jej wystrój. Nie oznacza to jednak, że ręczniki hotelowe kolorowe nie będą dobrym rozwiązaniem: mogą jedynie wymagać zachowania pewnych zasad przy ich rozdzielaniu pomiędzy pokojami tak, by dopasowywały się do wyglądu wnętrza łazienki.


Warto pamiętać, że tanie ręczniki hotelowe wcale nie muszą charakteryzować się niską jakością. Dobrze jest przed zakupem dokładnie zapoznać się z opisem poszczególnych produktów i ocenić je na tej podstawie.


Oferujący ręczniki hotelowe sklep internetowy posiada bogatą gamę tego typu produktów, dzięki czemu możliwe jest ich optymalne dobranie do zapotrzebowania. Zarówno mniejsze, jak i większe zamówienia traktowane są z równą uwagą i dbałością o zadowolenie klienta.